Site icon Serveis Educatius Filmoteca

Cinefòrums amb les voluntàries dels Serveis Educatius

Des del curs passat, les voluntàries dels Serveis Educatius de la Filmoteca de Catalunya, Núria Ferrer i Pilar Sanz, condueixen trimestralment cinefòrums de fragments per als i les alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat de l’Institut Milà i Fontanals del Raval de Barcelona.

Aquests fragments van vinculats a alguna de les pel·lícules de la programació mensual regular de la Filmoteca i serveixen per tractar diferents temes de les assignatures d’Educació Eticocívica i de Filosofia i Ciutadania,  així com de Llenguatge Cinematogràfic.

A partir d’aquesta activitat els nois i noies han pogut debatre entorn diferents temes tot reflexionant sobre el cinema i la imatge com a eina per a mostrar la realitat, a partir de les preguntes i activitats que les voluntàries  han anat preparant juntament amb José Domingo, professor de 4t d’ESO, i amb la coordinació dels Serveis Educatius de la Filmoteca.

La Núria i la Pilar, mestres jubilades voluntàries de la Filmoteca, ens ho expliquen en aquest clip:

El projecte de cinefòrums amb l’Institut Milà i Fontanals dels Serveis Educatius de la Filmoteca forma part d’’Apadrina el teu Equipament’, coordinat per la Fundació Tot Raval amb el suport de Raval Cultural i desenvolupat en el marc del Pla d’Educació de Ciutat Vella.

Exit mobile version