Cinema per a treballar el Dia Internacional de l’eliminació de la discriminació racial

Dia Internacional per a l'eliminació de la discriminació racialDivendres es va celebrar el Dia Internacional de l’eliminació de la discriminació racial, i a Filmoteca per a les escoles ho vam tenir ben present a la sessió de Cinema, Memòria, Pau i Drets Humans que els Serveis Educatius de la Filmoteca coorganitzem amb el Departament de Governació i Relacions Institucionals i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat.

Els Instituts Pau Claris i Miquel Tarradell de Barcelona van participar molt intensament en els debats generats pels curtmetratges que es treballaven a la sessió dinamitzada per Mawa N’Diaye en nom de Zinhezba, tècnic de participació i interculturalitat de l’Agència Catalana de Joventut i Secretari general de la Coordinadora d’associacions senegaleses de Catalunya.

Els joves van intercanviar punts de vista i van poder compartir les seves experiències entorn la discriminació racial, els  estereotips i prejudicis que experimenten en el seu dia a dia. Una sessió molt dinàmica i que estem segurs que recordaran molt de temps!